Volg deze stappen om je bestelling snel en eenvoudig te plaatsen:
Je ontvangt een bevestiging per e-mail zodra je bestelling is geplaatst.
Verander je adresgegevens en klik op de zwarte knop Bevestigen. Je hebt nu succesvol je adres gewijzigd.
Let op: bestellingen die zijn geplaatst voordat je je adresgegevens hebt gewijzigd, worden nog naar het oude adres verstuurd.
Verander je adresgegevens en klik op de zwarte knop Bevestigen.
Je hebt nu succesvol je adres gewijzigd.
Let op: bestellingen die zijn geplaatst voordat je je adresgegevens hebt gewijzigd, worden nog naar het oude adres verstuurd.
Voor bestellingen met een waarde van € 20 of meer is de verzending binnen Nederland gratis. Voor bestellingen met een lagere orderwaarde zijn de verzendkosten € 2,99.
Voor bestellingen naar het buitenland (ook naar België) hanteren wij de tarieven van PostNL en DHL. Voor nalevering buiten Nederland worden apart verzendkosten in rekening gebracht.
Heb je nog vragen? Neem contact op met onze klantenservice. Op werkdagen zijn we telefonisch bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur via 020 520 0126 of per mail via nt2@boom.nl.
Wij bieden de volgende staffelkortingen aan. De kortingen worden automatisch doorberekend. Je ziet dit terug in je winkelwagen.
Deze korting geldt niet voor titels van andere uitgeverijen en DISK.
10-29 exemplaren per titel: 5% korting
30-99 exemplaren per titel: 10% korting
100-199 exemplaren per titel: 15% korting
200 of meer exemplaren per titel: in overleg. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via nt2@boom.nl.
De kwalificatie-eisen zijn van toepassing op door Stichting Lezen en Schrijven ontwikkeld trainingsmateriaal.
Om de kwaliteit van trainingen aan vrijwilligers te waarborgen, zijn er kwalificatie-eisen aan trainingsmateriaal verbonden. Dat betekent dat het materiaal alleen gekocht en ingezet mag worden door trainers die door Stichting Lezen en Schrijven gekwalificeerd zijn. Na het plaatsen van de bestelling controleren wij hierop. Daarom is het van belang dat je de naam van de trainer doorgeeft.
Reviews op de websites van Boom uitgevers zijn bedoeld om met andere klanten te delen hoe jij een artikel hebt ervaren. Na aankoop sturen we je een mail met de vraag of je de aankoop wil beoordelen. Wil je een review schrijven? Fijn!
Wanneer kan je een review plaatsen?
Wanneer verwijderen we reviews?
Boom uitgevers kan zonder bericht een review afkeuren direct nadat ’ie is geschreven of naderhand verwijderen. Dit kan onder andere in deze gevallen:
Een negatieve ervaring is nooit een reden om een review af te keuren of te verwijderen. Als de review voldoet aan de voorwaarden, dan komt ’ie online. Hoe negatief of positief hij ook is.
Wanneer een review voldoet aan de bovenstaande voorwaarden, wordt deze binnen twee werkdagen geplaatst.
Boom plaatst nooit betaalde reviews.
Vanaf maart 2023 kunnen klanten alleen een review schrijven over artikelen die ze via Boom uitgevers hebben gekocht. Zo zijn we zeker dat reviews zijn geschreven door ervaringsdeskundigen. Dat doen we door kopers van een product via mail uit te nodigen voor een review over iets wat ze hebben gekocht.
Op dit moment kun je niet zelf je review aanpassen of verwijderen. Wil je een review die je zelf hebt geschreven verwijderen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Momenteel staan we alleen reviews toe die in het Nederlands geschreven worden.
Je kunt bij ons kiezen uit verschillende betaalmethodes:
Niet-voorradige titels kunnen niet online afgerekend worden. Je ontvangt van ons per e-mail een factuur. Je dient het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen over te maken.
Wij bieden de mogelijkheid om achteraf te betalen met de betaalmethode Riverty voor particulieren of per factuur voor zakelijke klanten.
Riverty
Indien je ervoor kiest om per factuur te betalen, dan dien je dit binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen over te maken. Je kunt het bedrag overmaken door de betaallink in de mail te gebruiken, via myRiverty webportaal of via de Riverty app.
Factuur
Zakelijke klanten ontvangen van ons per e-mail een factuur. Je dient het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen over te maken. Alleen mogelijk binnen Nederland. Additionele kosten € 1,95.
Alle door Boom uitgevers gehanteerde prijzen en tarieven voor leveringen binnen Nederland zijn inclusief btw. De gehanteerde prijzen en tarieven voor leveringen naar andere landen binnen de Europese Unie zijn standaard inclusief btw. Bij leveringen naar andere landen binnen de Europese Unie brengen wij geen btw in rekening wanneer je bij je bestelling een geldig btw-nummer opgeeft. Voor leveringen buiten de Europese Unie wordt geen btw in rekening gebracht.
Buiten de EU kunnen eventuele invoer- of douanerechten worden berekend als de bestelling in het land van bestemming aankomt. Als klant ben je zelf verantwoordelijk voor deze kosten, die van land tot land kunnen verschillen. De hoogte van dit bedrag wordt berekend door de douane van het land waar de bestelling bezorgd wordt. Indien je wilt weten in hoeverre je deze rechten moet betalen, kun je contact opnemen met de douane van het betreffende land.
De verwachte levertijd in Nederland is 1-4 werkdagen.
De verwachte levertijd binnen de Europese Unie is 7 werkdagen.
De verwachte levertijd wereldwijd is gemiddeld 5-20 werkdagen.
De precieze levertijden van PostNL vind je via deze link (scroll naar beneden en open het PDF-document).
Bestellingen binnen Nederland worden bezorgd door PostNL of DHL.
Bestellingen buiten Nederland worden ook bezorgd door PostNL of DHL.
Je kunt je bestelling volgen via de track & trace-code die je per e-mail ontvangt. Je kunt de code ook terugvinden in je account.
Bestellingen binnen Nederland worden bezorgd door PostNL of DHL.
Bestellingen naar het buitenland worden ook bezorgd door PostNL of DHL.
Het is niet mogelijk om de bezorgdienst te kiezen.
Je track & trace-code ontvang je per e-mail, maar je kunt deze ook terugvinden in je account.
Buiten de EU kunnen eventuele invoer- of douanerechten worden berekend wanneer de bestelling in het land van bestemming aankomt. Deze kosten verschillen per land. Je bent zelf verantwoordelijk voor deze kosten.
De hoogte van dit bedrag wordt berekend door de douane van het land waar de bestelling bezorgd wordt. Indien je wilt weten in hoeverre jij deze rechten moet betalen, dien je contact op te nemen met de douane van het betreffende land.
Alle door Boom uitgevers gehanteerde prijzen worden standaard inclusief btw weergegeven in de webshop.
Bij leveringen buiten Nederland, maar binnen de Europese Unie brengen wij geen btw in rekening wanneer je bij je bestelling een geldig btw-nummer opgeeft.
Voor leveringen buiten de Europese Unie wordt voor particuliere én zakelijke klanten geen btw in rekening gebracht.
Voor een snelle afhandeling van je retour kun je het beste gebruikmaken van het online retourformulier. Je kunt een artikel retour sturen binnen 14 dagen. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van je bestelling. Vragen over retourneren of ons retouradres? Stuur een mail naar nt2@boom.nl.
Retourformulier NT2.nl
Gebruik het retourformulier om jouw bestelling te retourneren:
Vul hier het online retourformulier in.
Je ontvangt een mail met daarin verdere uitleg.
Let op, een retourzending dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:
Extra informatie
De verzendkosten van het retourneren worden niet vergoed. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat wij niet aansprakelijk zijn voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze goed.
Het postadres is:
Boom Uitgevers B.V.
Postbus 15790
1001 NL Amsterdam
Als je de bestelling al hebt betaald, dan wordt het betaalde bedrag teruggestort. Als je nog niet hebt betaald, dan komt de betalingsverplichting te vervallen. Het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending wordt zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na het moment dat je de overeenkomst hebt herroepen terugbetaald. Wij betalen met hetzelfde betaalmiddel terug als waarmee jij hebt betaald.
Je kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar temaken dat je van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.
Uitzonderingen herroepingsrecht
Digitale producten kunnen niet geannuleerd of geretourneerd worden. Bij het bestellen van een digitaal product zie je af van je herroepingsrecht.
Indien je een artikel digitaal gebruikt voordat je het retourneert kunnen we een waardevermindering in rekening brengen. De waardevermindering kan oplopen tot 100%.
Een retourzending dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:
De verzendkosten van het retourneren worden niet vergoed. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat wij niet aansprakelijk zijn voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze goed.
Op alle artikelen die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging of terugbetaling.
Heb je een beschadigd of defect product ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Op werkdagen zijn we telefonisch bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur via 020 520 0126 of per mail via nt2@boom.nl.
Zodra wij je retour in goede orde hebben ontvangen, streven wij ernaar om binnen 2 weken het geld terug te storten. Mocht je het aankoopbedrag na 2 weken nog niet hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via nt2@boom.nl. Wij raden je aan om het ordernummer bij de hand te houden zodat wij je sneller kunnen helpen.
Digitale producten of producten voorzien van een unieke toegangscode voor een online product, kunnen niet geannuleerd of geretourneerd worden. Bij het bestellen van een digitaal product zie je af van je herroepingsrecht.
Hieronder vind je ons retouradres. We raden je echter aan om producten niet direct naar dit adres te sturen, maar eerst het retourformulier in te vullen. Je ontvangt dan een retoursticker. Met die sticker verloopt het retourproces optimaal.
Retouradres:
Boom Uitgevers
Postbus 15970
1001 NL Amsterdam
Heb je een bestelling geplaatst en wil je die annuleren? Neem dan direct telefonisch contact op met onze klantenservice via 020 5200 126.